راهنمای ثبت سفارش، پرداخت و ارسال
روش های ثبت سفارش محصول:
فروشگاه اینترنتی “پوشاک جومه” به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش میدهد ولیکن از ساعت 9 صبح الی 22 بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در پایگاه اطلاعاتی فروشگاه اینترنتی به وسیله مدیر سیستم رسید شده و سپس در صف پردازش قرار میگیرند. فروشگاه اینترنتی “پوشاک جومه” همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید.
روش های پرداخت:
روش های پرداخت در فروشگاه اینترنتی دیجی هیرا به شرح زیر میباشند :
- پرداخت آنلاین (درگاه پرداخت سایت)
- کارت به کارت (6037701613703492) مجتبی نخعینژاد
روش های ارسال:
- سفارش ها از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس، ماهکس، و باربری(به نتخاب مشتری) بصورت پسکرایه ارسال و کد رهگیری به مشتری ارسال میگردد.
روش های مرجوع کالا:
در فروشگاه آنلاین پوشاک جومه، آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویتهای اصلی ما بوده است. ما در جومه تلاش میکنیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست شما برسد. با این حال، ممکن است پس از خرید با مسائلی مواجه شوید. در چنین مواردی، خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
کلیه محصولات ارائه شده در وبسایت جومه باید از نظر فیزیکی سالم به دست مشتریان عزیز برسند. برای محصولات خاصی مانند لباسها و اکسسوریها، ما این حق را به شما میدهیم تا در مدت24 ساعت پس از دریافت کالا، در صورتی که از آن استفاده نکرده باشید، آن را به ما بازگردانید. هزینه ارسال و بازگشت کالا به عهده خریدار محترم خواهد بود.
شرایط بازگرداندن کالا:
اگر کالای خریداری شده دارای ایراد یا اشکال فنی باشد:
لطفاً حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، این موضوع را به ما اطلاع دهید.
بازگشت کالا تنها در صورتی ممکن است که در کارتن یا جعبه اصلی خود به جومه ارسال شود.
اگر کالای خریداری شده آسیبدیده باشد:
لطفاً آسیب یا ایراد فیزیکی را حداکثر طی ۲۴ ساعت به خدمات پس از فروش ما اطلاع دهید.
اگر در اثر حمل و نقل آسیبدیدگی ایجاد شده باشد:
لطفاً حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، ما را مطلع سازید و همه لوازم جانبی را به همراه کالا بازگردانید.
نحوه ارسال کالا به جومه
قبل از هر اقدامی، لطفاً با ما تماس بگیرید. کالا را به همراه تمامی لوازم جانبی به خوبی بستهبندی کنید و از نوشتن توضیحات روی جعبه اصلی خودداری نمایید.
هزینه ارسال چگونه محاسبه میشود؟
اگر ایراد فنی یا آسیبدیدگی به تأیید کارشناسان ما برسد، هزینه ارسال به عهده جومه خواهد بود. در غیر این صورت، هزینهها به عهده مشتری خواهد بود.
روند رسیدگی به درخواست شما
کارشناسان ما ایرادات مطرح شده را بررسی خواهند کرد. در صورت تأیید ایراد، وجه به حساب شما بازگردانده میشود. در غیر این صورت، کالا برای شما ارسال خواهد شد.
ما در جومه متعهد به ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز هستیم و امیدواریم تجربه خریدی رضایتبخش را برای شما فراهم کنیم. اگر سوالی دارید، خوشحال میشویم به شما کمک کنیم.
اگر نیاز به تغییرات بیشتری دارید، لطفاً بفرمایید!